15 patarimų, kaip išsaugoti gerą nuotaiką

Geros nuotaikos patarimaiKiekvienas iš mūsų retkarčiais susiduriame su neigiamomis emocijomis ir jaučiamės prislėgti. Tačiau niekada nereikėtų pamiršti, kad pasiduoti neigiamoms emocijoms yra labai prasta mintis. Jei išmoksite, išsaugoti gerą nuotaiką, neabejotinai išvengsite daugybės problemų. Pateikiame jums 15 naudingų patarimų, kaip galite išsaugoti gerą nuotaiką ir atsikratyti neigiamų minčių.

1. Jei jaučiatės prislėgti ir jums nusvyra rankos vien pagalvojus apie bet kokią veiklą, vertėtų pasikalbėti su artimaisiais, gerais draugais ar kitais jūsų širdžiai mielais žmonėmis. Papasakokite jiems apie jus šiuo metu trikdančias ir neraminančias problemas. Nustebsite, kaip teigiamai prastą nuotaiką gali paveikti atviras ir šiltas pokalbis.

2. Nuveikite ką nors, kas jus pralinksmina, arba tai, kas jums teikia didžiausią malonumą, pavyzdžiui, paskaitykite įtraukiantį romaną, paklausykite nuotaiką praskaidrinančią muziką ar paprasčiausiai pasinerkite į saldų miegą. Net ir pati elementariausia veikla gali pakelti ūpą ir atitraukti nuo jus neraminančių problemų ir rūpesčių, kurie atsitrauks, o kai pralinksmėsite ir kai jus aplankys teigiamos emocijos, jie gali pasirodyti ne tokie dideli, kaip galėjo atrodyti iš pirmo žvilgsnio.

3. Užsiimkite fizine veikla, kuri jums labiausiai patinka. Sportas paskatins endorfinų išsiskyrimą organizme, o tai pagerins jūsų nuotaiką. Pasportavę, pasilepinkite vonios malonumais, o tuomet išsirinkite ir pažiūrėkite gerą ir nuotaiką keliantį filmą.

4. Praleiskite laiką su žmonėmis, kuriuos mėgstate. Manote, kad neturite tam jėgų? Vykite tokias mintis kuo toliau. Jums nereikės daryti nieko ypatinga – kartais pakanka tiesiog pasiklausyti, ką šneka kiti žmonės, ir depresijos užuomazgos savame išnykta.

5. Padarykite tai, ką iki šiol nuolat atidėliodavote ir dėl to jautėtės nesmagiai. Tai padės jums pasijusti kur kas geriau, nes būsite įgyvendinę užsibrėžtą tikslą.

6. Nepamirškite galvoti apie savo gyvenimo tikslus ir apie tai, kokie laimingi jūs būsite, kai juos pasieksite. Tai ne tik pagerins jūsų nuotaiką, bet ir paskatins imtis veiklos, kuri duos norimų rezultatų.

7. Įgyvendinkite ką nors „beprotiška“. Šokite lietuje. Sušukite, kaip įmanydami garsiau. Šokinėkite po balas. Suvalgykite didžiulį dubenį to, ko paprastai jums neleidžia sąžinė. Pasikalbėkite su siena. Prisijunkite prie kokio nors klubo. Suburkite muzikinę grupę. Padarykite ką nors, ko kitu atveju niekada nedarytumėte. Didžiulis ir staigus energijos pliūpsnis gali pakelti jūsų nuotaiką ilgam laikui.

8. Galite pradėti pildyti laimingų akimirkų dienoraštį, fiksuodami jame geriausius savo gyvenimo prisiminimus, pasiekimus ir širdžiai malonias akimirkas. Būdami blogos nuotaikos, tiesiog perskaitykite jį ir prisiminkite, kokie puikūs esate ir kokie laimingi galite būti, jei neleisite blogoms emocijoms užvaldyti jūsų kasdienybės.

9. Jūs net galite kurti savo nuotaikų grafiką. Galvojate, kaip tai gali pagerinti jūsų nuotaiką? Tai padės lengviau išsiaiškinti, kodėl jūsų nuotaika yra bloga, o žinodami priežastis, galėsite lengviau išspręsti nuotaikų kaitos problemas.

10. Suvalgykite skanią ledų porciją, išeikite pasivaikščioti gryname ore, apsižvalgykite, pamatykite naujus dar nematytus dalykus. Suvokite, kokie esate laimingi, lyginant su daugeliu kitų pasaulyje gyevnančių žmonių.

11. Šypsokitės. Tyrimai rodo, kad šypsena, net ir tada, kai iš tikrųjų nesijaučiate laimingi, gali pakelti jūsų nuotaiką ir priversti jus pasijusti daug geriau.

12. Sudarykite sąrašą dalykų, už kuriuos esate dėkingas savo gyvenimui. Jie gali būti patys įvairiausi – tiek labai juokingi, tiek ir rimti. Tokiu būdu dar kartą prisiminsite ir suprasite, kad vis dėlto esate laimingi.

13. Sakykite komplimentus. Visi mėgsta sulaukti jiems skirtų komplimentų, o dalinimasis pozityvia energija padės jums išlaikyti puikią nuotaiką.

14. Iškrėskite kokį nors juokingą pokštą. Juokas tikrai pagerins jūsų nuotaiką.

15. Būkite optimistais. Kiekvienoje situacijoje stenkitės įžvelgti geriausius ir pačius pozityviausius dalykus. Tai privers jus pasijusti puikiai ir padės išsklaidyti neigiamas mintis.

Šis sąrašas toli gražu nėra baigtinis. Kiekvienas iš jūsų galite turėti savų, išskirtinių ir labai originalių idėjų, kaip suvaldyti ir apriboti neigiamas emocijas savo gyvenime, todėl nesibijokite pasidalyti jomis su aplinkiniais ir praskaidrinti ne tik savo, bet ir kitų žmonių kasdienybę.