Reklaminiai plotai – jūsų verslui

Pradėti verslą dažniausiai nebūna lengva. Net jei ir gaminate puikų produktą ar teikiate aukštos kokybės paslaugas, pasaulis apie tai kažkokiu būdu turi sužinoti. Tam ir yra reklama – parodyti, ką jūs galite pasiūlyti savo klientams ir juos pritraukti būtent pas jus. Didžiausios problemos kuriant reklamą yra dvi: kaip sukurti patrauklią, informatyvią, tačiau neperkrautą reklaminį plakatą ir kokį reklaminį plotą jai pasirinkti. Pirmasis klausimas reikalauja nemažai žinių ir įgūdžių, tačiau ir reklaminio ploto parinkimas yra atsakingas darbas. Taigi, kaip pastarąjį dalyką padaryti teisingai?

Reklaminiai plotaiReklaminiai plotai gali būti netgi labai skirtingi. Visų pirma, skiriasi jų plotas. Kuo jis didesnis – tuo brangesni. Be to, pats plakatas kainuos daugiau. Taigi, čia reikėtų taikyti į aukso viduriuką. Be to, gerai būtų nuspręsti, ar rinktis vieną didelį reklaminį plotą, ar daug mažų, išmėtytų po visą miestą. Kas efektyviau – žino tik profesionalai ar bent jau tiek, kas tokius variantus yra išbandę. Reklaminių plotų nuomos kainos gali skirtis skirtinguose miestuose, įvairiose vietose. Reklaminių plotų kaina gali priklausyti nuo to, kokio dydžio auditorija pasiekiama, kiek kainuos naujo plakato uždėjimas ir priežiūra.

Bet kuris reklamos ekspertas pasakys ,kad svarbiausia yra tikslinė auditorija, o ne visas pasiekiamų žmonių kiekis. Tiesą sakant, vieni renkasi pirmąjį variantą, kiti antrąjį. Pagalvokite ir jūs – kas bus geriau, ar pakabinti didžiulį plakatą šalia autostrados, kur pasieksite daugybę žmonių (kurių labai mažai daliai reklama bus aktuali), ar pakabinti nedidelį plakatą naktiniame klube (galbūt jus reklamuojate naujo skonio kokteilį?). Pirmu atveju, reklaminiai plotai, esantys šalia kelių, bus matomi didžiulei auditorijai, tačiau klausimas, kiek iš tų žmonių išties susidomės reklama. Antruoju atveju, kuomet reklaminis plotas pasirenkamas ten, kur yra tikslinė auditorija, reklamos efektyvumas gali būti gerokai didesnis (tačiau nebūtinai).

Žinoma, reklaminio ploto vietos pasirinkimas labai priklausys ir nuo to, ką reklamuojate. Juk nereklamuosite statybinių prekių šalia kosmetikos parduotuvių. O štai yra plataus vartojimo prekės, kurios gali būti reklamuojamos bet kur (puikus to pavyzdys – mobiliojo ryšio ir interneto paslaugos). Visgi, jei turite nišines prekes ir norite jas reklamuoti, pasirinkite tokias vietas, kur renkasi žmonės, kuriems jūsų reklama gali būti aktuali.