SEO paslaugos – Raktažodžių parinkimas.

1.2.3

Kaip išsirinkti raktinius žodžius?

Sėkminga SEO strategija prasideda nuo tinkamo raktažodžių parinkimo. Tad nuo ko viską pradėti? SEO paslaugos prasideda, kuomet nusprendžiate būti matomi paieškos sistemose. Pasaulyje egzistuoja keletas didžiausių paieškos sistemų: „Google“. „Bing“, „Yahoo“, „Baidu“, „Yandex“. Žinoma, vakarų pasaulyje yra populiariausia „Google“ paieškos sistema. Lietuvoje ji taip pat užiima lyderio pozicijas. Norint gauti daug tikslinių lankytojų iš šios paieškos sistemos galima naudoti du įrankius: „Google Adwords“ arba „Profesionaslios SEO paslaugos“. Kiekvienas iš būdų turi savų pliusų ir minusų, tad priklausomai nuo skaitmeninės rinkodaros strategijos pasirenkamas vienas ar kitas variantas.

seo paslaugos

Pradedant SEO optimizaciją svarbiausia nuspręsti kokius raktinius žodžius pasirinkti. Netinkamai atlikus šį veiksmą, gaunama nauda iš SEO paslaugų gali būti nedidelė arba išvis jos nebūti. Tad kaip išsirinkti raktinius žodžius? Garsiausi SEO specialistai visame pasaulyje rekomenduoja pirmiausia išsiaiškinti kokių prekių ar paslaugų pardavimas yra naudingiausias. Koncentruotis reikėtų būtent į šiuos raktinius žodžius. Įsivaizduokime, jeigu parduodate labai daug skirtingų prekių ir pradėsite optimizaciją nuo mažai naudos duodančių produktų generuosite mažesnes pajamas, nei pasirinkus kitą strategiją. Geriausia orientuotis į kelis pagrindinius produktus ir SEO agentūrai nurodyti, kad kaip įmanoma greičiau iškeltų jūsų projektą pagal šiuos raktažodžius. Kuomet bus įgyvendinta ši strategija, galėsite keliauti prie kitų raktažodžiu. Taip, greičiau gausite grąžą iš SEO paslaugų.

Kokius įrankius naudoti?

„Google Keyword Planner“ – yra pagrindinis įrankis raktinių žodžių analizei. Šis įrankis parodo kiek vidutiniškai užklausų per mėnesį generuoja vienas ar kitas raktažodis. Tokiu būdų galima prognozuoti kiek raktažodis sugeneruos organinio srauto į jūsų projektą. Planuojant SEO strategiją, reikia įvertinti, kad šiuo metu „Google“ paieškos sistemoje TOP pozicijose yra transliuojami net keturi „Google Adwords“ skelbimai. Taip pat, natūralioje paieškoje 10 skirtingų svetainių. Jeigu „Google Keyword Planner“ įrankis rodo, kad jūsų pasirinktas raktažodis sugeneruoja iki 100 tūkst. užklausų per mėnesį, reikia įvertinti, kad didžioji dalis srauto keliauja į „Google Adwords“ skelbimus.

Dar keletas įrankių, norint surinkti didelį kiekį įvairių raktažodžių kombinacijų: „Ubersuggest“, „Long Tail Pro“, „Keyfinder“.

Nuo ko pradėti SEO?

Greičiausiai jau supratote, kad SEO optimizaciją reikia pradėti nuo raktažodžių parinkimo. Kuo geriau atliksite šį darbą, tuo didesnę naudą gausite savo projektui. Kuomet jau žinote norimus raktažodžius, reikia išanalizuoti visus SEO konkurentus. Vieni SEO specialistai pataria analizuoti tik pirmo puslapio svetaines, tačiau geriau įtraukti 30-40 svetainių. Kuo daugiau svetainių peržiūrėsite, tuo geriau suprasite su kokiais SEO konkurentais reikės kovoti, kokie jų pliusai ir kokie jų minusai. Būtina atgalinių nuorodų tinklelio analizė, tam naudokite SEO įrankius: „Majestic SEO“ ar „Ahrefs“.

Patiko straipsnis? Tuomet patiks ir Bilger.lt

Šilumos siurbliai: http://www.klima.lt/