Lieknėjimo papildai. Perkame skelbimuose

Lieknėjimo papildaiJei šiuo metu ieškote būdų, kaip kuo efektyviau atsikratyti jau ilgą laiką jus kamuojančių papildomų kilogramų, tuomet turite labai daug įvairių pasirinkimų. Visų pirma, turbūt ne kartą esate girdėję apie lieknėjimo papildus. Jei reguliariai ir pagal visus reikalavimus vartojate natūralius lieknėjimui skirtus papildus, o kartu su jais į pagalbą pasitelkiate ir fizinį aktyvumą bei subalansuotą mitybą, neilgai trukus galite sulaukti stulbinančių rezultatų.

Tačiau jei iki šiol jums dar niekuomet neteko to daryti, visiškai natūralu, kad gali kilti daug papildomų klausimų. Pavyzdžiui, kur įsigyti jums tinkančius lieknėjimo papildus? Kadangi kiekvienas turime prieigą prie interneto, visą reikiamą informaciją galime rasti nuotoliniu būdu. O tuo atveju, jei norime sutaupyti ir reikiamas prekes įsigyti kaip įmanoma greičiau ir paprasčiau – galime pasinaudoti internetiniais skelbimų portalais.

Jau kurį laiką tai yra vienas iš populiariausių pardavimo kanalų, kuriuo naudojasi begalė sporto ir lieknėjimo papildų, vitaminų bei kitų grožio puoselėjimui skirtų priemonių pardavėjų. Tereikia pasirinkti jūsų poreikius geriausiai atitinkantį skelbimų portalą ir labai greitai rasite begalę įvairių pasirinkimų.

Pavyzdžiui, maistas, gėrimai skelbimų kategorijoje – alioskelbimai.lt yra siūlomi labai įvairių prekės ženklų ir rūšių. Todėl kiekvienas vartotojas, kuris nori patobulinti savo kūno linijas ir gauti daugiau energijos, kurios reikia sportui ir kasdienių užduočių atlikimui, gali nesunkiai išsirinkti konkrečius reikalavimus atitinkančius produktus.

Be abejo, kaip jau buvo minėta, norint pasiekti geriausių rezultatų, būtina pasitelkti kompleksinius sprendimus. Šiandien yra labai daug informacinės medžiagos, kurią galima rasti internete, žurnaluose ir knygose. Sveikos mitybos sritis yra labai išplėtota, todėl galite būti tikri, kad jūs tikrai nesate palikti likimo valiai.

Jei pradėsite sportuoti, atsisakysite įvairių žalingų įpročių (alkoholinių gėrimų, cigarečių, greito maisto ir kt.), subalansuosite savo mitybą, į ją įtraukiant daug šviežių daržovių vaisių, atitinkamą kiekį baltymų, angliavandenių bei gerųjų riebalų – jūsų svoris ilgainiui taps būtent toks, apie kokį svajojote. Žinoma, niekuomet nereikėtų persistengti, todėl viską darykite palaipsniui ir tinkamai paruoškite savo kūną teigiamiems pokyčiams.

Kokią naudą jums suteiks sveika mityba

Sveika mitybaSveiką gyvenseną sudaro labai daug įvairių elementų, o viena svarbiausių yra sveika mityba. Tai nusako mitybos įpročius, kurie turi teigiamos įtakos mūsų bendrai sveikatai. Ir nors apie tai girdime labai dažnai, tikrai nedažnas žmogus prisiverčia tai išbandyti, įtraukiant į kasdienę savo rutiną.

Nemanykite, kad maitintis sveikai yra labai sudėtinga. Tam tereikia vartoti subalansuotą maistą. Pasirinkite tinkamą santykį angliavandenių, baltymų, riebalų ir kt. Tuomet jūsų organizmas galės gauti pakankamą kiekį vitaminų. Visa tai padės išsaugoti tinkamą sveikatą ir sustiprins imuninę sistemą.

  • Vartojant tinkamai subalansuotą maistą, padedame savo odai. Sveika mityba padeda pašalinti toksinus, todėl galime džiaugtis šviesia, spindinčia ir jauna oda.
  • Jei maitinamės sveikai, turime daugiau energijos ir esame stipresni – ne tik fiziškai, tačiau ir psichologiškai. Tai reiškia, kad galime lengviau įveikti visus dienos darbus ir neprarasti budrumo ir reikiamo susitelkimo.
  • Savo organizmui suteikdami pakankamą kiekį vitaminų ir mineralų, sustipriname savo imunitetą, todėl esame atsparesni įvairioms ligoms.
  • Tai labai efektyvus svorio mažinimo sprendimas. Jei jaučiate, kad pastaruoju metu priaugote papildomų kilogramų, kurie jums kelia daug nepatogumų, pats metas subalansuoti mitybą. Tai sureguliuos jūsų svorį ir leis būti patenkintiems savo išvaizda.
  • Jei sveiką mitybą sujungiame kartu su reguliariu fiziniu aktyvumu, pageriname savo gyvenimo kokybę, prailginame gyvenimo trukmę ir jaučiamės kur kas laimingesni.
  • Maitindamiesi sveikai sutaupome labai daug lėšų, kurias kitu atveju turėtume skirti įvairių sveikatos problemų sprendimui. Sveiką gyvenimo būdą propaguojantys žmonės yra labai reti medicinos įstaigų lankytojai.
  • Jei subalansuojame savo mitybą, į ją įtraukdami visus mūsų organizmui reikiamus maisto produktus, lengviau susidorojame su kasdieniu stresu, o tai reiškia, kad galime dirbti produktyviau ir efektyviau.
  • Sveika mityba gerina seksualinio gyvenimo kokybę, todėl jei iki šiol susidurdavote su vienokiais ar kitokiais nepatogumais, pats metas atsikratyti žalingų įpročių ir pradėti sveikai maitintis.
  • Jei neapkrauname savo organizmo įvairiais nesveikais, labai riebiais ir daug cukraus bei druskos turinčiais maisto produktais, galime mėgautis ramesniu ir kokybiškesniu miegu. Tai leidžia kūnui atsigauti ir lengviau subalansuoja mūsų psichologinę pusiausvyrą.

Kaip tinkama mityba padeda slopinti nerimą

Tinkama mitybaVargu ar daugelis iš mūsų pagalvojame, kad egzistuoja tiesioginis ir labai tvirtas ryšys tarp mitybos ir dažnai jaučiamo nerimo. Todėl yra labai svarbu žinoti pagrindinius tinkamos mitybos principus, kurie padeda sumažinti nerimą ir gerina emocinį stabilumą.

Nenuostabu, kad šiandieniniame pasaulyje mus visus kartas nuo karto kankina nerimas, tačiau, jei nerimo priepuoliai tampa neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi, galime prarasti turimą energiją ir nuolat būti pavargę, nelaimingi, nekantrūs ir jautrūs. Tai taip pat gali kelti įtampą mūsų santykiuose su šeima, draugais ir kolegomis.

Svarbu suprasti, kad mūsų organizmui reikia energijos, kuri padėtų jam efektyviai funkcionuoti. Kai jaučiame nerimą, mūsų organizmas kur kas greičiau ir skirtingais būdais naudoja sukauptos energijos išteklius: didindamas širdies plakimo ritmą, įtempdamas raumenis ir net tirštindamas kraują. Jei nerimo priepuoliai ilgą laiką jus lanko reguliariai, ilgainiui organizmo atstatomoji ir palaikymo funkcijos, tokios kaip virškinimas, valymas ir atsinaujinimas, nevyksta efektyviai, o tai gali paskatinti dar didesnį stresą ir ligų atsiradimą. Todėl dauguma žmonių ieško atsakymų ir pagalbos, kuri galėtų padėti jų mintims ir kūnui nusiraminti natūraliais būdais ir taip sumažinti nerimą. Atsakymas yra labai paprastas ir aiškus – mitybos pokyčiai.

Mitybos terapija ilgai buvo traktuojama neteisingai ir nepakankamai vertinama kaip gydymo būdas žmonėms, patiriantiems nerimo priepuolius ir kitas psichologines problemas. Tačiau maistas ir gėrimai, kuriuos vartojame, gali turėti labai didelį poveikį mūsų fizinei, emocinei ir psichologinei būklei.

Nerimas ir kofeinas

Pirmiausia turime stebėti, ką geriame. Stimuliuojantys gėrimai, tokie kaip arbata, kava, karštas šokoladas ir kiti gėrimai, savo sudėtyje turintys kolos, verčia antinksčių liaukas į kraują išskirti adrenaliną, kuris didina dirglumą ir nerimą. Po puodelio stiprios arbatos ar kavos, kuriame neretai yra ir 80 mg kofeino, mūsų nervų sistema būna ypač jautri ir tai tikrai nepadeda mums ramiai išspręsti problemų susijusių su viršininku ar įsismarkavusiu dvimečiu.

Išgėrus kelis stimuliuojančius gėrimus, dienos pabaigoje organizmas gali jaustis išsekęs. Taip yra todėl, kad mūsų antinksčių liaukos, kovodamos su stresu, visą dieną veikė be jokio poilsio, gamindamos adrenaliną ir kortizolį.

Poveikis, kurį sukelia alkoholis, vartojamas, siekiant nusiraminti

Labai svarbu nepiktnaudžiauti alkoholiniais gėrimais, norint nusiraminti. Be abejo, tai atrodo puikus būdas atsipalaiduoti po sunkios darbo dienos, kuris trumpam iš tikrųjų gali padėti – jis skatina neuromediatorių, taip vadinamųjų GABA (gama-amino sviesto rūgštis), gamybą, kurie mums padeda atsipalaiduoti. Tačiau neapsigaukite – suvartojus kelis gėrimus ir praėjus kuriam laikui, alkoholis ima slopinti GABA kiekį, todėl kitą dieną jaučiamės pikti ir sudirgę.

Dieta ir nerimas

Dieta, kuri padeda subalansuoti cukraus kiekį kraujyje, gali būti labai veiksminga, mažinant jaučiamą nerimą.

Kai cukraus kiekis kraujyje sumažėja, adrenalino reikia tam, kad jis vėl padidėtų. Tačiau nuolatinis adrenalino „bangavimas“, siekiant reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, neigiamai veikia mūsų psichinę būklę. Taigi, valgydami nedidelėmis porcijomis ir reguliariai, pasirinkdami maisto produktus ir jų derinius, kuriuose yra kompleksinių angliavandenių ir pakankamai baltymų, galime išvengti tokių cukraus kiekio kraujyje pokyčių ir jaustis kur kas geriau.

Pusryčiams stenkitės rinktis tokį maistą, kaip košės ar „sausi pusryčiai“ su pienu (avižos yra puikus maisto produktas, reguliuojantis cukraus kiekį kraujyje). Praėjus kuriam laikui po pusryčių, galite suvalgyti vaisių ar riešutų. Omletą ar nedidelį gabalėlį žuvies su žalių daržovių ir rudų ryžių salotomis valgykite pietums, o pupų ir daržovių arba mėsos troškinį su nesijotų kviečių miltų makaronais –vakarienei.

Papildai ir vaistažolės mažinti nerimui

Jei jus ištinka nerimo priepuoliai, kaip organizmą stiprinančius papildus galite vartoti amino rūgštis ir vaistažoles – tokiu būdu pagerinsite smegenų gaminamus ir nerimą malšinančius neuromediatorius – serotoniną ir GABA. Jie taip pat gali padėti, jei skundžiatės miego sutrikimais. Tačiau nepamirškite, kad pradėti vartoti papildus rekomenduojama tiksliai nustačius jūsų organizmo būklę, alerginius veiksnius, ištyrus, kokių mikroelementų trūksta, ir pasikonsultavus su kvalifikuotais ir patyrusiais savo srities specialistais.

Subalansavę savo mitybą, maitindamiesi reguliariai ir nedidelėmis porcijomis, rinkdamiesi sveikus ir maistingus produktus, ne tik sumažinsite nerimo priepuolių tikimybę, bet netrukus pastebėsite ir jūsų akiai malonius pokyčius veidrodyje.

9 maisto produktai nuotaikai pakylėti

Sveika mitybaJei šalčiai, niūrus vaizdas už lango ar monotoniška kasdienybė verčia jus jaustis prastai, būti suirzusiais ir blogos nuotaikos, nenusiminkite – turime jums labai paprastą išeitį. Sušilti ir pasimėgauti saulėtą vasarą primenančiais malonumais galite apsilankę savo šaldytuve. Maisto daromas poveikis mūsų fizinei sveikatai yra neginčijamas, o atlikti tyrimai rodo, kad jis taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį ir reguliuojant mūsų emocinę būklę. „Geros nuotaikos“ maisto produktai yra tie, kurie turi organizmui būtinų maisto medžiagų, kurios padeda mums jaustis laimingesniais ir sveikesniais. Kai jaučiatės pikti, pavargę arba vieniši, pabandykite sukrimsti ką nors iš šių maisto produktų ir pasakykite „sudie“ liūdnoms ir neigiamoms mintims.

Lašiša. Visiems puikiai žinoma žuvis yra turtinga omega-3 riebalų rūgščių ir vitamino D. Šios maisto medžiagos padidina „geros nuotaikos“ pagalbininko – serotonino lygį smegenyse. Lašiša yra puikus vitamino D šaltinis, kurį rekomenduoja kiekvienas mitybos specialistas. Atliktų tyrimų duomenys rodo, kad vitamino D ir saulės spindulių trūkumas gali sukelti sezoninį emocinį sutrikimą ir depresiją.

Jogurtas. Moterims, kurios jaučia PMS keliamą nuotaikų kaitą, jogurtas gali tapti tinkamu „priešnuodžiu“. Nustatyta, kad moterys, kurių kasdienėje dietoje buvo produktų, sudarančių 1300 mg kalcio, prieš mėnesines buvo mažiau verksmingos, dirglios ir prislėgtos.

Graikiniai riešutai. Gerai žinomi kaip daug antioksidantų turintys riešutai, jie yra puikus maisto produktas, kurio sudėtyje yra serotonino gamybą skatinančio magnio ir omega-3 riebalų rūgščių. Magnis stabilizuoja žmogaus nuotaiką, reguliuodamas cukraus kiekį kraujyje. Organizmas, kuriam trūksta magnio, yra kalcio perteklius, ar kuris patiria stresą, gali sukelti depresijai būdingus simptomus, tokius kaip nemiga, irzlumas, pyktis ir susijaudinimas. Taip pat manoma, kad magnis pagreitina priešmenstruacinio sindromo simptomus.

Kukurūzai. Angliavandeniais prisotinti maisto produktai geba greitai pakelti serotonino lygį ir padeda geriau atsipalaiduoti bei leidžia jaustis laimingesniais. Tačiau ne visi angliavandeniai yra vienodi. Mitybos specialistai rekomenduoja valgyti angliavandenius, kuriuose yra daug skaidulų ir mažai gliukozės. Tarp jų yra angliavandeniai, kuriuos gauname, valgydami daržoves, vaisius ir net neskaldytus grūdus, tokius kaip kukurūzai. Smegenis aprūpinus gliukoze, lėtai įsisavinami kompleksiniai angliavandeniai yra puikus energijos šaltinis, kuriame gausu maistingųjų medžiagų, yra labiau subalansuotas nei angliavandeniai, kuriuos gauname valgydami sausainius ir pyragus.

Bananai. Šie vaisiai turtingi nuotaiką gerinančiu magniu, energijos suteikiančiu kaliu ir vitaminu B6. Bananai pusryčiams bus jums puikiu energijos užtaisu dienos pradžiai. Vitaminas B6 yra būtinas neuromediatorių, tokių kaip dopaminas ir serotoninas sintezei. Vitaminas B6 taip pat yra populiari priemonė PMS simptomams malšinti.

Juodasis šokoladas. Žinomas kaip daugiausiai angliavandenių savo sudėtyje turintis maisto produktas. Jame yra daug fenilalanino. Atlikti klinikiniai bandymai rodo, kad  fenilalaninas yra gera priemonė gydyti depresijai, nes jis skatina serotonino ir dopamino gamybą smegenyse.

Austrės. Nors šios jūros gėrybės dažnai vadinamos afrodiziaku, sustiprinančiu erotinius pojūčius, bet jos taip pat yra daug cinko turintis maisto produktas. Cinkas ramina kūną ir stabilizuoja nuotaiką.

Špinatai. Visiems gerai žinoma, kad šiose žaliose daržovėse esantis geležies komponentas padarė Popajų ypatingai stipriu, tačiau tik folio dėka jis buvo toks laimingas. Tyrimai rodo, kad folio trūkumas organizme gali sukelti depresiją.

Kalakutiena. Tai neriebus ir labai baltymingas maisto produktas, puikus triptofano, seleno ir vitamino B6 šaltinis. Triptofanas yra reikalingas „nuotaikos kėlėjo“ serotonino gamybai. Be to, jis veikia kaip švelnus raminamasis, gerinantis miegą ir poilsį.

Minėti produktai nėra egzotiniai ar labai brangūs, todėl apie juos verta pagalvoti visiems, kurie nori pagerinti savo nuotaiką ir produktyviau praleisti dieną. Be to, nepamirškite, kad, praturtinę savo maisto racioną maistingais ir sveikais produktais bei reguliariai užsiimdami mėgstama fizine veikla, sumažinsite nuotaikų svyravimų ir neigiamų emocijų tikimybę.